diverse, igen

shit har jag gått å dött eller? nejdå,jag e bara extremt upptagen. haha
med vadå kan man frågasig, med ingenting säger jag. de e riktigt slitsamt att göra ingenting. INGENTING.

i morgon e de julafton å jag ska ta en (eller2)huvudvärkstabletter i förebyggande syfte.
undra vad för mycket spännande saker man får. jag tror jag kommer tycka de e ÄNNU mer spännande med sakerna som Leo får.

igår kväll ägnade jag 1 timme åt att läsa rekordboken från 1993. bland annat kunde man läsa att störst antal bäbisar som överlevt födseln var sexlingar, å de fanns hela 2 uppsättningar av dom. en i USA å en i europa. nu 17 år senare pratas de om åttlingar, galet :p haha

nu ska jag fixa sista julklappen.

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0