where to begin?

jag gör som vanligt. skriver allt i konstig ordning och mest flum.



efter att ha lämnat bäbis igår så blev de stan ett tag med hans.
köpte en body å 2 par strumpor till leo.
sen har jag läst en massa om vincent shoestore å sen johanna var här i veckan å visa upp ett par mjuka tofflor så lära jag ju kolla in den affären oxå, så (förlåt johanna) de blev likadana som cornelia har fast i mörkblått.

(dålig bild för fotomodellen ville inte vara still)

sen tog vi driven å jag köpte fisk. de har jag inte käkat på ett år ungefär .. mm .. gott .. å nya dipsås förpackningar har de skaffat sig på donken .. :p haha

mmmmm mcdonalds .. :P

sen åkte vi ut till skogen å lekte med wii


tog ett bad i jacuzzin å sen pizza, film å sen hemgång. var väl hemma strax efter 22 tror jag.

de var en snabbgenomgång av gårdagen utan vidare bra detaljer.



i morse vakna jag vid 9 å åkte hem till mamma å pappa. tänkte bara hämta bäbis egentligen men de blev en heldag där. hade fått låna wii:et så jag tog med de för jag vet att mamma skulle vilja prova. men döm till min förvåning när de var min stela "vill inte prova på nåt" pappa som var mest på för att få prova.
så där stog vi i vardagsrummet, mamma, pappa och jag och lekte att vi slängde oss ner i pisten i skidåkning medans bäbis satt på en filt å kolla på och min mormor (kärringen) står i vinbärsbuskarna och plockar vinbär å mumlar "de e ju så synd om mig".
min familj e rolig ibland.





har även hunnit med en sväng ner på alderholmen och marinfestivalen. inte så mkt för att jag e intresserad utan mer för att ha varit där typ.




blev även en sväng å shoppa lite eftersom vi ändå var på stan.

jag har ju en son som har svårt att ha mössa på huvet, hatt, keps mössa. samma sak. trist värre men jag fann en kanon mössa på åhlens idag! en tjock hjälmmössa. köpte typ 2 stl för stort för de går bättre å ha den på hans huvud om den inte e tajt.

på åhlens blev de även en strandhink med spade, kratta, nån form för sand, sil och vattenkanna för halva rea priset. bra å ha till nästa år!
han fick klämma lite på de innan de läggs undan :P:-)

å eftersom bäbis har växt ur stl 68 utan att säga till (jag har inte märkt det) så saknar jag en del plagg till honom i nästa storlek som e 74. så de blev även världens mjukaste tjocktröja, bra för kalla sensommarkvällar ;)


och jag blev helt kär i en röd/orange body med lejon på! så de blev 3 bodiesar på kappahl oxå.





bäbis har även provat på krusbär idag. oj oj vad han gillade det!!

å efter massa massa massa bus heeeeeeeela dagen

så var de dax å åka hem å då e man så trött att man knappt hunnit svänga ut från gatan innan man somnar.




så de var vårat dygn i bilder. nu till de tråkiga skrivandet som jag förövrigt tror jag hoppar över idag. iaf för nu. ska försöka hinna ta en dusch innan bäbis ska sövas.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Härliga bilder!! Kul med så många shopping-fynd :-)

2009-08-16 @ 20:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0