tandis

tillslut fick jag betala 45kr hos tandläkaren. försäkringskassan ska mjölkas på alla pengar vettu.

fick prata med nån chef på MAX oxå så jag får lite kuponger iaf. känns bra. no hard feelings.

tog exakt 7min inne hos tandläkaren.

bror å linda var barnvakter i hela 30min.

kom hem å så kom cissi på besök å babbla en massa. släppte en bomb oxå. wow säger jag bara. samlar vuxenpoäng så de bara skriker om de.

å snart kommer mamma å pappa hit en sväng.


de var en snabb uppdatering de.

jo förresten, ska på bio på lördag. woho!


Kommentarer
Postat av: cissi

Meh, nu när jag skickat den tidigare kommentaren och sidan blev updaterad så fanns det mera. Verkligen mysko!!! Tack för idag iaf, trevligt trevligt. Har en del att fundera på! ;-)

2009-08-04 @ 22:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0