söndag - stormdag

å vad jag älskar vädret just nu! lagomt varmt å massa massa vind! sååå mysigt! om man ändå hade nån å mysa i soffan med ;) hihi



jag har städat undan lite blommor ute idag, klipp en alldeles för lång gräsmatta och städat upp i uterummet.
har till å med organiserat verktygslådan. hur många gånger på en livstid gör man det?

bäbis har käkat svarta vinbär direkt från busken och läst IKEA-katalogen. de växer upp så fort. ;)

(riktigt dålig bild såg jag nu. ska göra ren linsen. lovar)



för en timme sen var bäbis superduper trött så han fick välling vid kvart i sju å så la ja honom.. men inte ville han sova heller. så nu går han omkring i gåstolen helt opåverkad av tröttheten han visade förr ..

jag har lekt barn idag igen, spelat en hel del massa wii. måste ju passa på när jag väl "har tid" och har fått låna ett. de e ju super kul ju.



imorgon ska vi åka å handla en mixer så jag äntligen kan göra lite barnmat själv. vill göra bär - och fruktmos iaf. mat-maten får vänta lite till.
jag har en mixer men de ramlar massa milimeter stora (små) kulor ur den hela tiden (så fort jag lyfter den) så jag vågar inte använda den.

nu ska jag plocka undan de sista inför natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0