shopping igen ..

vad tusan har hänt??
galet ju. jag brukar ju inte shoppa. kanske får skaffa mig ett liv som lyxhustru.



media markt öppna idag. världens jippo verkligen men jag var inte där utan på jysk. där köpte jag ett bäddsätt till leo.




sen köpte jag en bil och en ny elefant. en till ja. denna har redan blivit döpt till Übbe.


köpte även en topp som de bara skrek SARA om. me like.

har beställt 2 lampor till vardagsrummet oxå. de skulle ringa när de kom in.


här e en bild från idag.


å nu kommer några bilder från min grav så kan ni gissa vilken vecka jag e i just nu.

v9 - v11 - v20
(samma linne i v9 och v20 men jävlar vikka olika stora tuttar de e. har aldrig jämfört bilderna såhär heller ju. shit pf.)

Kommentarer
Postat av: Linda

Härmapa! Har en likadan topp som den du köpt, hade den på Leo's dop :D

2009-08-27 @ 19:06:28
URL: http://nurselinda.blogg.se/
Postat av: Sara

äsch då! spelar ingen roll .. typ :P hihi

2009-08-28 @ 08:05:52
URL: http://saraochleo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0