ny rutin

efter en hel del inspiration igår så fick jag för mig att lära bäbis att sluta med nattvällingen. de brukar ju vara 2ggr per natt. så igårkväll rivstartade vi. som tur e så käkade han all sin kvällsvälling så jag var säker på att han var mätt. sen sov han till halv 2 och gnällde lite som vanligt, började sen skrika å efter 30 min somnade han om.
jag var upp 3ggr å kollade till honom å bara stoppade om honom. så himla skönt när de funkar! :P
sen vakna han igen vid halv5 men då skrek han på ett annat sätt så de kändes lite taskigt att neka honom mat men jag höll ut och precis lika som tidigare på natten så somnade han om på 30 min.
kändes som värsta vinsten.

de e inte så att jag tycker de e jobbigt att gå upp å ge honom flaskan på natten utan snarare att lära honom att sova hela natten.
idag e planen att åka till apoteket och köpa en örontermometer och ipren sen kommer hans hit å umgås lite. längtar så himla mkt till helgen ja.


morgonbäbis (med stök i bakgrunden :P)

måste nog städa oxå men orkar inte just nu iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0