nervös redan ..

nu har jag bokat tid på MVC för att sätta in en spiral. läskigt. jag e redan nervös .. hon varna mig att förpackningen man hämtar på apoteket är stor oxå. verkar ju lovande.



igår blev de jättekonstigt på kvällen. låg på mage i soffan ett tag å när jag kravla mig upp så fick jag skit ont i sidan. som att nåt huggit mig .. :p gick å la mig så blev de bättre men jag sov riktigt still i natt å de e inte likt mig.
i övrigt så var natten den bästa ever. :p




tog en tur till oslättsfors för lite kyrkspotting igår å bäbis fick prova på baksätet.



idag e planen att köpa kattmat och hämta ut spiralen. å förresten städa uterummet, de lovade jag mig själv igår. får se hur långt jag hinner. ja just de, träning oxå. fasen de blir ju mkt saker.



imorgon e de date igen, på lite olika teman.
Tonårsdate - Spela Wii
Porr date - Jacuzzi
Vuxendate - Middag och film

haha


hade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0