lite av varje

ja de blev ett par gardiner men de glömde jag i sätra. får väl dom i morgon antar jag.
blev lite hastigt att åka ifrån mamma å pappa för när jag tänkte åka så kom tommy, maria och ville dit. asså ville e ju världens gosigaste :P hihi helt lyrisk över leos leksaker. :P så när jag väl åkte så blev påsen kvar där.

imorgon e de dop för sötaste robin och sen kommer hans hem på eftermiddagen så jag åker dit direkt efter dopet. hoppas kunna bada lite jacuzzi igen, hur mysigt som helst ju!


bäbis e så himla pratig just nu, verkligen inne i en prat och prat/skrik period ju. de e ganska kul faktiskt. :P
så himla mysigt å vakna till :-)



å förresten, de e bakluckeloppis nu 6 söndagar på raken!! mammor (och pappor med) skynda fynda!! i p.-huset på åhlens!!

jag kan verkligen inte förstå att bäbis kryper, precis som brorsan sa när han kom på snabbesök i sätra: förra veckan kunde han ju inte de. :p coolt värre :p för mig som träffar honm varje dag så blir de inte lika uppenbart när han väl gör olika nya saker.
fatta att han kan massa saker redan fastän jag e ensamstående! tycker de e coolt ja, jag klarar de lika bra som de som e två. säkert bättre än de som e två men har ett dåligt förhållande men kanske inte lika bra som de som e två och har ett bra förhållande ..
nej nu blev de invecklat. skit samma, de jag menar e att trots att jag gör allt själv så växer å utvecklas ungen som han ska! gôtt!!
när jag var gravid så sa man till mig att jag stod inför de svåraste åren i mitt liv. jag håller faktiskt inte med, så länge man simmar längs med strömmen så funkar de ju, skulle man kämpa emot hade de gått sämre ju. jag har ju fått ändra mig ganska mkt men de e inte till de negativa tycker jag.
andra prioriteringar i livet känns bara bra!
i love att vara mamma! (va e jag mamma? e de inte min mamma?)

a ja, nu blev de klite babbligt som de gärna blir när jag sitter å skriver och bäbis sköter sig själv och inte stör så mkt .. haha ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0