igår lördag

packade ihop allt jag/vi hade i sätra å drog hem! hem! hem!
skönt .. å ostädat :P haha
så de var bara till å städa. städade några timmar. till å med vattenlåsen. (inte i köket, de behöver jag en man till) haha

sen låg jag på soffan å käka hallonbåtar när en bit av tanden lossnade. suck suck .. MEN jag kom på när jag hade sönder tanden för den lär ju inte gått sönder av hallonbåten.
på MAX köptejag ju GI kyckling å fick en liten benbit i den. tänkte inte mer på det. men jag måste ha bitit sönder tanden då å sen när jag käkade hallonbåten som e seg så följde tandbiten med.



idag e planen att köpa bäbismat bara .. får se om de blir en trip till MAXI eller om de bara blir en promenad till Ica Plus. har inte bestämt mig än. har inte ens klätt på mig än:p haha ..



förresten så tyckte jag att de var dax för bäbis att byta bilbarnstol.
så här blev det:


ser lite läskigt ut nu när huvet hänger framåt tycker jag .. (när han sover alltså) men han satt bra i den i övrigt iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0