gamla bilder

sitter å kollar igenom datorn nu. tänkte rensa på bilder iaf. tänker bjuda på lite gamla, konstiga, slumpvisa och vanliga bilder.




först ut har vi en galen julia och en skeptisk evelina. daterad 080519


En bild på Sina på min balkong i Arvika. Förra våren


En måttligt onykter Sara i trapphus i Arvika ca 1½år sen


Sara och Sjur på väg till Oslo för ca 2 år sen. (ja de tog emot att lägga ut den)


Fjällen 2008


Love och mitt trasiga ben, 1½år sen


Jag på sjukhus i Karlstad där jag precis fått reda på att jag e gravid. ca 1½ år sen


Dom här bilderna får mig fortfarande att grina av skratt. Julia och jag på brandövning. typ :p  Maj 2008


Jag, jag och onykter jag


Detta var min favvosyssla när jag var onykter i Arvika. Stadsparken vintern 2008


 
som ni märker finns de en del bilder att välja på. å detta var bara bilder från en mapp. hmm .. ska nog, som skrivet, rensa det mesta. mitt nya liv har ju börjat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHA! I LOVE brandbilderna. So sexy!

2009-08-12 @ 19:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0