diverse

nu har de börjat visa sig resultat på träningen.

i looooooove it! :p
tack friskis å fejkyoga. haha



så här mysigt hade jag å bäbis imorse. känns så himla mysigt att han vaknar på rätt sida varje varje morgon.




å jag mådde så himla bra igår när vädret var så himla härligt å idag e de varmt å sol så tji fick jag.
verkar förövrigt som alla drar till utlandet nu. mina föräldrar som inte varit utomlands på 10år har bokat en sista minuten till kreta. galet.
jag e lite avundsjuk men jag har själv satt mig i den här sitsen så jag får väl skylla mig själv lite. kanske kan man åka på en riktig äkta charter nästa år. då e ju leo lite äldre ju.



nu sover bäbis (för)middag å de e himla skönt å ha en timme för mig själv å slippa ha alla sinnen på helspänn ..
å så ska man inte säga för nu vakna honom

hade!

Kommentarer
Postat av: Julia

Shit, gud va tränad du är! Tränar du göör möe? =)

P&K

2009-08-19 @ 18:49:13
Postat av: Vän

Jag oxå vill ha en fejkyoga! vart fick du den ifrån? friskis eller?

2009-08-19 @ 19:57:58
Postat av: Cissi

Vad duktig du är! Kul med resultat! :-) När jag tutade på dig idag var jag på väg till fjärran. Blev 2000m iaf, lite duktig :-)

2009-08-19 @ 22:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0