besök och obesök

har haft besök av Cornelia och Johanna idag på dagen. skönt å bara babbla av sig allt bäbisprat typ .. sen fick jag tag på Cissi som föreslog en promenad. när gjorde vi det sist??
man kommer ALLTID fram till så bra saker när man går på promenad å båda hade ju en del att prata och ventilera sig om. men skit i dom sakerna, vi bestämde att grönan lockar.. haha .. jag hoppas verkligen jag kan komma iväg en gång till iår. skulle vara så himla kul.
efter en timmes promenad bar de av hemmåt iaf. mamma ringde på vägen å frågade om de fick komma förbi .. ja var så god ..
så det sitter jag å väntar på nu ..

de var en snabb uppdatering av dagen för nu måste jag plocka undan lite saker innan de kommer nytt besök då.


Bild på Leo och min farmor när hon och brorsan var å hälsade på för ca 2 veckor sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0