bara en tanke

jag e väldigt besviken att ordningen på nåt vänster ang julfirandet har ändrats. de e hos mamma och pappa i sätra detta år men nån (undra vem som har VETO egetnligen) bestämde att de skulle bli nästa år.
detta år ska vi vara hos westins.
asså absolut inget ont om dem, jag verkligen älskar dem men jag ville så himla gärna vara hemma hos mamma å pappa för där känner jag mig mest "som hemma" ju (nehe?) å första julen med Leo ville jag verkligen vara hemma hos dem. jag funderar på om man ska fråga mamma om vi kan skippa julen å fira bara med familjen (mamma,pappa,erik,leo och jag. ev linda oxå för nu vågar hon sig nog fram om de bara bli vi ;-) ). då slipper man ju huvudvärken efteråt oxå.

men lite trist för då missar man ju halva "nöjet" med att klaga på allt å alla å hålla sig undan. men seriöst, kan vi inte få vara hemma hos mamma å pappa då .. suck ..


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag kommer när jag firat med min familj, håll maten varm ;)

2009-08-28 @ 16:53:02
URL: http://nurselinda.blogg.se/
Postat av: Cissi

Drygt det där när det inte blir som man tänkt!! Hoppas det löser sig på ett sätt som känns bra :-)

2009-08-28 @ 22:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0