rullande bäbis!

nu så, nu e från mage till rygg avklarat. en gång, ingen gång. två gånger, en vana. i förrgår kväll gjorde leo en vändning från mage till rygg å i går på dagen gjorde han de en gång till så de så .. hihi

jag försöker vara lugn även fast jag mår rent sagt piss just nu.
lars kommer redan idag, redan om några timmar. hade önskat att jagslapp träffa honom nånsin igen. suck .. ont i magen och kunde verkligen inte sova igår. bäbis somnade för natten 21 (!!!!!!!!!!) å jag somna runt 01 .. :( :(
vill bara att denna dag ska vara över å jag gick just upp .. suck ..

Kommentarer
Postat av: Sara Mälby Gladh

Ja visst var det sött! :) Lite dålig hjälp kanske men det finns ju ett ordspråk: Det man inte dör av gör en starkare! Du är redan stark! Bamsekram

2009-04-16 @ 11:59:16
URL: http://saramg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0