mössa mitt i sommarvärmen

när jag var ute på min promenad i morse laddade jag med mössa för jag vet hur ont jag får i huvet när jag blir kall om öronen. å visst känner jag mig själv bra! ont fick jag å mössan åkte på. såjag gick med öppen jacka å mössa på huvet, svett på ryggen och is i öronen :P

å ja, folk glodde. särskillt de gårdar där folk satt å solade och jobbade i trädgården .. :p haha


nu ligger jag i sängen med datorn och väntar på att bäbis ska somna. han e snäll å ligger i sin egen säng å jollrar och skriker lite ibland. helt vaken. :p


får se om man får en lagad måltid och trevligt sällskap inom några dagar/veckor då. skulle vara trevligt


ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0