hårresande

mm håller på å blir blond nu. har aldrig använt HMs blondering så vi får se hur de blir, de känns inte riktigt riktigt bra men de visar sig om 30min när de e dax å skölja.

har fixat i uterummet idag. möblerat om, tagit fram alla krukor å tänkt på vad för blomster jag vill ha där å bara fixat lite. gjort lite påskpynt å så oxå. å hissat flaggan! man ska ha svenska flaggan åtminstånde på dagar värda att fira!

jag har slutat ge leo magdropparna nu och han verkar BÄTTRE av att inte ta dem. udda.. men jag ska låta de gå några dagar innan domen faller angående dropparnas framtid.

nu rör sig bäbis, han sover å jag hoppas han fortsätter sova minst tills jag sköljt ur färgen. (vilken färg e blondering?)
25min kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0