dålig på å uppdatera

mm de e jag.
natten till idag var helt underbar. tack bäbis.
drömde om att parkera i p.huset 9an på stan. som alltid, när jag drömmer så sover jag bra så de e väl ett gott tecken då.



idag vakna vi vid 8. gick upp, käkade frukost. bäbis var vaken å mysig som vanligt i några timmar sen var de 30min sömn och jag fick plocka ordning lite hemma.
sen åkte vi och hämtade mormor för att åka ner på stan. eftersom jag hade drömt om p-huset så åkte vi upp där och parkerade. käkade lunch på waynes, så himla gott!

idag var vi ute efter mjukisbyxor till mig, tjockare tröja eller tunnare jacka till leo och nån body med korta ärmar till leo. å vi kom hem med allt! *wee*

om nån får för sig att köpa kläder till leo nån gång så gör en mental notering att mamma (jag) gillar hängselbyxor och pikebodys. jag har aldrig sett pikebodys förr men de var ju supersnyggt! köpte en sån å bild finns på kameran men jag ligger i sängen med en sovande bäbis så jag lägger in bilden imorgon. 

hmm .. blev just utbjuden på lunch av en kille men jag tacka nej .. e jag dum eller?!?! fan vad jag hatar att ha för mycket stolthet.. de resulterar ju bara i dumhet! suck ..

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vem blev lunchen med??? :-D //Cissi

2009-04-26 @ 21:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0