Träning

Nu har jag tränat i 3 veckor redan. Gått på dans fuego och medeljympa, stationspass och bas/puls mm mm Men har bara varit i gymmet 1gång! Jag som trodde gymmet var min grej. Störigt.. 
Eftersom omväxling förnöjer har jag som mål att prova så många olika pass som möjligt :-) Har betat av en hel del. Och gått på nån enstak nit och några riktigt bra pass. 
Så himla skönt att komma hemifrån en stund oxå :-) Sorry boys!
Känner mig piggare och starkare med. Det e ju ett plus när man tränar :-) Har gått en massa promenader oxå, senast idag blev det 7,5km. Låginteniv träning e bra för fettförbränningen ju :-)
Mitt mål e att vara fit tills vi åker utomlands :-) Haha. Får se om det håller så länge. #periodaren 
Har blitt några kg ner sen jag började för 3 veckor sen. Men har även börjat få muskler så vikten kommer nog inte röra sig så mycket mer men omkrets (cm) lite var stans kommer nog minska lite till.
Och apropå det: har slängt nästintill ALLA kläder i min garderob!!! Känns helt galet. Bara några baslinnen å två ganska nyinköpta T-shirts kvar och tre par byxor. 
Så igår var det ju lön så jag shoppade kläder till mig själv för 3500kr. Galet.. Men jag e ju 30+ så måste börja klä mig därefter tycker jag 😘
Ska testa alla kläder nu i helgen å känna om jag ska behålla allt :-)
Nu trött. God natt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0