Sista dagen i fjällen för detta år

Det blev ungefär enligt planen. Jag å Daniel åkte en sväng på förmiddagen å sen mötte vi upp Leo i barnbacken. Han ville åka lite längre backar så han å jag tog en runda. Vi var hemma strax innan lunch. Grillade korv till lunch och sen packade vi, lämnade tillbaka hyrskidor och städade ut stugan vi hade. Sen hängde vi på undervåningen där de andra bodde :-) Käkade tacos å drog hem efter. Var hemma kl21.30. Inte en pip från varken Leo eller Love. Sjukt bra resa hem. Direkt in å i säng för oss alla. Å somnade superfort verkligen. 
Ännu en otroligt lyckad dag. 



På slutet togs pappersrullen fram för att underhålla den minsta. Rullarna e ju sååå roliga av nån anledning. 

Å idag, söndag, skulle man fixa ikapp allt :-) Städa och tvätta. Lämna tillbaka takbox och städa ur bilen. Storhandla och ändå hinna njuta av det fina vädret. Jag passade på att baka 3 sorters kakor till Loves kalas om 2 veckor oxå. Hade bara lite lust å baka just då. 
Sen har vi varit ute allihopa. Daniel skruvade på sin cykel å jag sopade gatan, cyklade med sopor, la ut alla vintersaker i förrådet och planterade blommor. Leo lekte med Edvin och Love gick omkring med gåvagnen och käkade en hel del grus. 
Nu e vi sopslut och ska sova. God natt 

Enda bilden från dagen. Fick äntligen en guldscanner på Ica maxi! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0