Skolan, livet, altan, tjejmilen 2015 och skördemarknad i Ockelbo

Ja du. Livet rusar på som vanligt. Det e skolhämtning och lämning varje dag. Vi har börjat gå på öppna föris oxå. Måndagar och tisdagar. 





Maten går det bra med. Har lovat att när vågen står på samma som innan graviditet ska jag svulla allt jag vill ha. Spelar ingen roll. Som det inte finns nån morgondag. Sen kommer jag inse hur mycket bättre jag mår utan allt det där sockret. Haha. (Kommer att äta "normalt" igen men inte riktigt än) Sen ska jag ner ytterligare några kilon. Bara på nån vecka nu e kroppen helt annorlunda. Byxorna e för stora och magen drar ihop sig mer å mer. Love it! 




Altanen på baksidan e klar å nästa steg e taket. Å sen inglasningen och panel. Så det tuffar oxå på. 

Sen var det tjejmilen i helgen som var. Jag måste ju ta det lugnt för annars får jag ont men satsade ändå på en tid runt 90min. 96min blev det. Helt okej för att gå runt (joggade lite) och för att ha en halv-läkt kropp. 







Å dagen efter var Leo på cirkus med Frida medan jag å Love åkte till Ockelbo på skördemarknad 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0