Kroppen

Måste erkänna att jag blivit ganska fanatisk när det gäller maten. Men när man ser å känner resultat så e det svårt att låta bli. Det är så himla kul ju. Som att man fått livet tillbaka. 
Dock hade Leo å jag myskväll, bara vi två, för första gången på alldeles för länge å då kunde jag inte motstå popcorn. Men! Jag kunde ha käkat sämre saker som godis å sånt. Men jag åt popcorn. Bara att komma igen. Men det stoppar upp en dag eller två i viktnedgången. Så det får jag sota för.
Men men.. Det ska inte stoppa mig. Har kommit en lång väg nu å det e en liten bit kvar kan man väl säga. 
Har slängt ut byxorna jag köpte för 13veckor sen för det e alldeles för stora å plockat fram kläder jag hade innan jag blev gravid. Men eftersom kilona sitter annorlunda nu så e en del för stort å en del sitter bra. 

Köpte en ny tröja iaf. Storlek medium. Hade inte medium innan jag blev gravid ;-) Så det e ju trevligt. 
Ska handla på mig nåt mer plagg inför hösten/vintern oxå men sen e det köpstopp igen innan jag vet vart vikten kommer ligga på. Ekar ganska tomt i min byrålåda :-) Men det gör inget. Man behöver inte så många plagg egentligen. 
En sak som det märks sjukt stor skillnad på e svullenheten i magen. Det e obefintligt när man inte käkar kolisar. Man e aldrig fetmätt och aldrig uppblåst. Så nice! 
Jaja nog om detta för denna gång. ;-) Nu ska jag sova. Det e ju en dag imorgon med. Å vi brukar ju ha godmorgon kl5-5.30 ungefär. Men det gör inget ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0