Hej hej hallå dagboken. Typ..

Tänkte titta in såhär mitt i natten å säga hej. Nåt e knas för min minsta son så han vaknar en gång i timmen å skriker. (Klockan e 00.53 just nu) Han har aldrig skrikigt på natten förr så det e en ny erfarenhet. Har redan ställt in alla mina åtaganden imorgon men vi får se hur natten utvecklar sig. 
Men nåt var lixom fel från början då han inte somnade i sin egen säng. Han var supertrött. Men han somnade hos mig efter ca 10 min. Klockan var då 20.30. Sen vaknade han 22.30 å skrek, panikskrek verkligen, i ca10min. Sen lugnade Babblarna ner honom å han somnade. Samma procedur kl23.30 å nu kl00.30. Dock mindre skrik denna gång å nu sover han igen..
Han låter lite snuvig i näsan men absolut inte täppt så det e inte det.. Kusinen hade kräkts igår vad jag förstod, å vi umgicks ju hela dagen, men inga kräk-tendenser här.. Inte varm så ingen feber.  Jaja. Blir nog bra i slutänden :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0