Solen!

Sitter ute i solen å mår lixom lite bra. Rastlös i kroppen delux men ändå för stunden helt okej. Oroar mig lite för att stolen ska braka när jag reser mig eller sätter mig men men.. Life of a preggo.. Lyssnat på ett avsnitt P3 dokumentär, käkat kiwi och sockerkaka. Hehe. Leo e hos kompis och Daniel ligger inne med feber. 

Jag tog fram datorn och den externa hårddisken igår för att visa Daniel hur "tom" men tjock magen ser ut direkt efter snitt och kom då på att inga nya bilder lagts in sedan midsommar 2013. Usch då tänkte vi. Hihi. Numera använder man ju telefonen hela tiden och då lägger man inte in bilder på det sättet. Men det e ju så kul att titta på bilder sådär så vi bestämde att vi vill använda och ska använda kameran mer när vi gör saker. Den ska hänga med lixom. Så den åkte fram för att kunna bedöma i vilket skick där var i, det e ju så segt att ta kort motför telefonen men men.. På minneskortet fanns både fjällen 2014 och midsommar 2014 med! Lycka. Hehe. Så vi har några bilder från förra året iaf. Och jag ska sortera och lägga in dom i mappar tänkte jag nån dag. 
Kolmården 2014 från telefonen 

Fjällen 2014 från telefonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0