Jo så att

Ja som ni märkte slog vi till å gifte oss igår. Hade planerat allt i största hemlighet och allt avlöpte fint. Blev inte nervös förrän nån timme innan bara. Men undra vad man var nervös för lixom. 
Daniel sa "mm" istället för "ja" men drt funkade ju oxå. Haha. Å den pyttetårtan vi köpt räckte till alla så.. 
Idag har jag varit supertrött å bara legat å vilat. Var å matade grannens katt oxå för de är bortresta men i övrigt, vila. Haha. Först nu på eftermiddagen/kvällningen som jag kvicknat till. Dock så somnade Daniel på soffan för nån timme sen så trötta familjen, ja. Haha. Leo leker med star wars-lego på hand rum. Han älskat verkligen den där stora rymdsaken han fick av brorsan i julklapp. (Ja alltså min bror) haha

Ska försöka fixa ihop nån lunch tills imorgon att ta med. I morgon blir det Sandviken HELA långa dagen. Mamma hämtar Leo på dagis och sen får han sova där för jag ska iväg på fredag oxå. 

Och som sagt, det blir nog fråga bröllopsbilder lite senare när jag får lite bilder. :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0