Redan februari!!

Hej och hå. Alltså tiden bara går. Sen Leos födelsedagshelg så har vi hunnit med en sväng av light-magsjuka bland annat. 
Och jag körde även massa feber en dag. Så med den kickstarten gick jag ner 2 kg på en vecka. Så nu e meningen att det ska hålla i sig tycker jag. Jag gör nåt så tråkigt som att räkna kalorier. Inte min hobby direkt men det verkar funka för stunden, för -4,5kg har vågen visat på. Sen att jag tränar 2ggr i veckan kanske spelar in oxå. Plus lite hemmaträning 3ggr i vecka oxå. Hemmaträningen e light men den blir av iaf. På de 4 kg så känns redan skillnad på magen. Hoppas hoppas hoppas att det håller ett tag till!!
Så i kväll e det träning igen efter uppehållet för sjukdom förra veckan. :-)
Egentligen ska man väl inte skriva såna framsteg men men .. 

Har börjat pyssla lite igen oxå. Blir så himla fixerad när jag väl sätter fart. Blir nog en bild snart tror jag. Bara det att det tar så himla lång tid att göra. Ca40min per del och jag behöver 48st delar och sen monteringen lär väl ta 2timmar kanske. Men det e kul! 




Jaja back to work

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0