Midsommar 2013

När jag nu börjat skriva en seriös gång så kan jag väl uppdatera Er lite oxå. Midsommar spenderades i Kolmården. Alla bra bilder är tagna med kameran (som ligger nerpackad i nån flyttkartong (nästa kapitel) ) Det har blivit en tradition att åka till Kolmården på midsommar och den tänker jag hålla. I love Kolmården på midsommar helt enkelt. Hehe. I dagarna 3 vandrade vi omkring på campingen och letade geocacher, på djurparken och glodde på djuren och vid havet. (Jag har nå fel i hjärnan som gör att jag spontant kallar sjö för hav och tvärt om) Delfinshowen är given och en bland få saker som träffar mig rakt in i hjärtat måste jag erkänna. Riktigt fint. Sen att Leo ville (läs fick) åka berg och dalbana trodde jag aldrig. Men han gillade det. Galet tyckte jag. Haha Men en riktigt bra semestertur iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0