Måndag med besök, Valbo-shopping och lite träning

Herregud va skönt det är att svettas igen. Har saknat det. Särskilt sånna här fina härliga varma sommarkvällar. Hehe Tog en lite promenix såhär på kvällen med P3 dokumentär i lurarna. Idag om Bofors och vapenindustrin i Sverige. Mycket intressant så tiden gick fort. Skulle absolut kunna ha gått längre.

Imorse fick vi besök av Leos kompis Lukas med syskon. Det härjades och stojades delux mycket. Det sprangs så svetten rann och det var vattenkrig tills alla blitt blöta. Men kul hade de.

När Daniel slutade så drog vi till Valbo. Behövde komplettera soffan med lite kuddar och lite annat smått å gott. Köpte mig ett laptop-stöd, det behövdes verkligen!

Nu ska jag pallra mig upp å stretcha lite och duscha. Sen sätter jag mig nog vid datorn lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0