Jobb å snart banken

In på vanliga jobbet en sväng imorse. Stress stress, sen efter 45min vidare på nästa jobb, hämta nycklar hos Daniel och sen hem. Städtjejerna håller på förfullt i 30an, jag tvättade av plasttaket och tänkte börja skruva en hylla, men krafterna tog slut så nu e det matdax. Ska snart iväg på banken och inkassera några hundra tusen. Hihi Som jag blir av med lika fort. :-) Sen blir det hem igen och pyssla. Men snart är allt det stora klart och bara massa småpill och sortering i förrådet.
Jag har dock väldigt ont i ett revben och har haft det sen igår morse, måste jag gjort nåt i lördags, så jag vill inte lyfta så mycket men man måste ju. Svårt annars att flytta. Ja ja. Nu käk. Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0