En undran

Undrar om man ska börja skriva igen.. Dock vet jag sv erfarenhet att det kan bli svårt då livet inte är lika intressant som när barnet är en bäbis. Jag menar, vem vill läsa (eller ens skriva) om att idag har jag jobbat. Leo var på dagis. Vi åt mat. Leo lekte med vänner. Sen somna han i sin säng och nu ska jag kolla på teve. Typ.. För så ser ju nästan varje dag ut. När barnet e bäbis så får man glädjas av framsteg, upptåg och strapatser var och varannan dag och även om han gör framsteg i livet nu oxå så känns det tjatigt på nåt sätt och det e typ en grej i halvåret. Som att han lärt sig cykla. Stor grej i sig men det blir en torftig blogg om det.
Men man kanske ska göra ett försökt. Ja varför just nu egentligen? Ja du.. Mitt i ett flyttkaos och mitt i "högsommaren" (vart den nu e, världen håller ju på att blåsa bort). Vi får se hur det ter sig helt enkelt. Mitt liv är inte så intressant längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0