Lördag

Nää blev inget gym igår men imorse!! Åh så skönt det e att komma iväg och träna på morgonen. Man har ett annat sorts driv tycker jag. Tog mer vikter än jag trodde på 3övningar! Och har fått lägga på lite mer på en del redan. Känns skönt. Och det e bra att det går fort i början. Hehe.

Igår hade jag en sjukt dålig dag. Nådde piss, kände mig hemsk osv.. Allt var bara fel.. Somnade hyfsat tidigt.. Och tur var väl det då Leo fick för sig att kliva upp 0615 idag. Sen kunde jag inte somna om så vi drog å handlade på maxi. Ganska ensamma där.

Har även hunnit klippa gräset, slänga in lite tvätt i maskinen, fixat lunch, bakat LCHF-godis, vattnat den nya rosen på framsidan och duschat/fixat håret. Vad ska jag göra nu tro. Borde åka och hämta sten, eller bryta upp altanen.. Eller plocka fram saker från förrådet som ska med på loppis imorgon..
Blir nog fixa med loppis-sakerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0