hå hå ja ja

ja, jag e som jag e. å har alltid varit. å kommer alltid vara...
åker å kollar på bil på fredag iaf. för att dagen efter åka till fjällen. hmm .. kul å köpa ny bil å inte få använda den. :P
har gjort om försäkringen på saaben till trafik from när vi kommer hem från fjällen och har även teckat en försäkring på min nya bil som jag inte har köpt än. haha .. bara utifall att.
vad tror ni om denna?
jag e bra sugen jag. blir väl nudlar resten av sommaren men då fick det vara så. ja förutom resan till kolmården jag ska ringa å beställa snart oxå. över midsommar.
sen blir det snåleri igen :P Hehe
bu eller bä? bra eller anus?
kolmården midsommardagen 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0