kalas

Idag har vi hunnit med ett kalas för Nattis som fyllde 5 hela år också. Så himla mysigt, men synd att det regnat hela långa dagen. Men vädret styr man inte över
 
Kö till fiskdammen
 

Jag hann även med att springa 3.8km i regnet mitt på dagen idag. Lite tungt var det men det gick kalasbra. Börjar verkligen märkas att man gör nåt rätt. Hehe.
Men måste hylla Runkeeper, för utan statistiken skulle jag glömma bort allt så himla fort. Det är motiverande att se hur mycket bättre (och ibland sämre) det går att springa en sträcka. Sen kan man jämföra olika banor med varandra som har ungefär samma längd. Ja iallafall så älskar jag det. Jag är ju kung på siffror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0