Bästa på 2011 är:

Tänkte jag skulle göra en årskrönika typ men jag inser att det lixom inte händer lika mkt nu som det gjorde leos första å andra år.
inte så kul att skriva om vardagslunket ju. å visst, vi gjorde massa saker under året oxå men ändå ..
det mest minnesvärda tyckte jag var när vi var i kolmården vid midsommar. det e för att en sån bra resa har jag å leo aldrig gjort. betyder att leo skötte sig utmärkt å resan gick bra å stugan var kanon å kolmården var det lagomt mycket folk på och delfinshowen var underbar. leo somnade under showen helt utan gnäll å under sälshowen tokregnade det men det gjorde ju inget, minns knappt det för resan lixom var bra. å fin bil hade vi :P hehe
å eftersom jag vart lite nostalgisk ang kolmården så kommer här lite bilder :P
leo vid campingens sjö
apor :P
Finbilen
Leo och jag i safari-attraktionen
delfinshowen
köar till showen
trött i bilen på väg till stugan
stugan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0