alltså denna app..

Eftersom jag aldrig sitter vid datorn när jag e hemma längre så e det lätt att blogga från appen .. men en förutsättning för att göra detta e ju att appen funkar!
Den stänger ner så fort man trycker på den .. dumma dumma den .. 
 
I helgen har vi gjort massa kul iaf!
Lördagen började med pulkaåkning i Bomhusbacken och avslutades i -15 grader på Gävlebocken arena och jubileumsmatchen mellan brynäs och timrå. Frös lite om fötterna men det gick över ganska fort :P
 
Söndagen vart värsta slappdagen, hängde upp julgardiner (som jag hade missat) och hade sovmorgon. Hämtade Leo i Sätra där han sov när vi var på matchen och bara hängde hemma. Städade lite och käkade söndagstacos (som alla söndagar) och kollade på film. Daniel kom på att vi kunde koppla datorn till teven och kunde då kolla på film i sängen, helt underbart!
 
Ja ja, nu ska jag jobba lite, mår dock inte superbra idag så vi får se hur det slutar.
Det beror på att jag käkar LCHF-light (Sara style) just nu och då vill magen inte riktigt vara med men det vet jag sen tidigare. 
 
Ps. LCHF-light är att skippa potatis, ris och pasta till maten å skippa allt småplock runt kring. Men bröd käkar jag men sparsamt. Hej
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0