jvg och max


idag var vi alltså iväg på järnvägsmuseet. mycket folk å mycket att se och göra. leo åkte lilleputtåget och kunde inte slita sig från det sedan. stod länge kvar efter och kollade på tåget som åkte runt runt.


mycket folk men inte för mycket folk


BYGGARE BOB!! till leos glädje men väl där så vart han svårflirtad.


tåg inne i byggnaden


ett spök-barn


titt! det e faktiskt leo och hans tremänning (rätta mig om det e fel titel) och en okänd kille i röd tröja. :P hehe


vi lyxade till det lite nu på kvällen å köpte MAX. se så fint han har kepsen, lite sådär hemlighetsfullt. å håller hambugaren så reklamaktigt. :p haha


sen stannade vi på stället där man spanade på bilar förr i tiden .. haha .. låter lastgammal men det e där jag själv har stått en massa nätter å kvällar. spanade på bilar, bussar å motorcyklar. leo gjorde vågen ett antal gånger, syns lite på bilden till vänster. vi stod där säkert i 30-40 minuter. riktigt kul tyckte han det var.


sen klättrade vi lite i bilen å lekte med maxbox-leksaken som var ett mumin-memory. inte så kul för honom men bilderna var roliga att prata om.



kom hem kanske halv åtta å då var vi ute ett tag. leo gick till lekparken å jag tog en omgång mot maskrosorna. det e verkligen min nya hobby för tillfället. skulle behöva tvätta håret men det får nog vänta tills i morgon. hehe :P

nu jag ska fixa lite här hemma å sen gå å lägga mig. allt städ å disk å tvätt får vänta till imorgon helt enkelt. har haft 2 dagar nu i helgen där vi varit utomhus HEEELA dagarna.

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0