torsdagen



igår var vi på jula och biltema å letade musfällor. jula hade helt slut men de hade en rolig (flera) leksaker å klättra på. biltema hade en sort jag inte prova hittills. köpt 4 st, nån borde ju ge utdelning, vet att jag har minst 2 möss i väggarna så jag ställde ut alla 4 redan igår kväll.






idag blev det blåa pannkakor till middag. såg liiiite skumt ut men smakade som vanligt.







gick nyss ut å slängde sopor å tänkte kolla musfällorna. men trodde inte riktigt att det skulle ha gett utdelning men se här!!



bra skit det där. ska ge de andra fällorna några dagar innan jag lägger i nytt "bete" :p
den andra fällan på bilden har redan fällt ett offer som syns på fläcken på golvet.

nu behöver jag bara ragga upp nån som vill ta bort musen ur fällan åt mig. marcus? hallå?



i övrigt idag har jag betalat räkningar å insett att jag har ÄNNU mindre pengar än nyss när jag tyckte att jag hade lite pengar. sen började jag räkna lite på vad jag köpt till mig själv senaste månaderna .. cykel, wii, telefon, diskmaskin, DVD till bilen .. får sluta med lyxshopping ett tag nu :p eller ligga lågt iaf :p men men .. det går absolut runt varje månad iaf.
sen har jag sovit 2½timme på dagen även idag, fastän jag inte e trött .. vet inte riktigt varför jag gör det. har inget bättre för mig ungefär .. skit dumt .. menmen ..

nu rycker leo i min arm å vill att jag ska leka med bilarna på rutschkanan så off i go.

hepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0