mitt kylskåp, 11 månader senare

detta är en bild av mitt kylskåp jag plublicerade på bloggen för exakt 11 månader sen.



tänkte att jag ska kolla vad jag har kvar i kylen av dessa saker. förvånandsvärt mkt faktistk. av de fåtaliga saker som fanns i kylen.



såhär såg kylen ut nu för 2 min sen.

den inlagda gurkan är kvar. marmeladen på översta hyllan har fortfarande sällskap av sylten och gelen. exakt samma som för 11 månader sen.
dock är de liiiite mindre mängd i syltburken ser jag.

modersmjölkersättningen är utbytt (överska hyllan) till dricka från nestle på tetra med sugrör. ungen växer. :p

foliepaketet på översta hyllan e mackorna jag hade med mig till uppsala i fredags. de skulle jag käka som lunch men blev bjuden på hamburgare istället .. mums, å tack.

länk till de förra inlägget



jag tror att jag ska vara en tråkmåns å gå å lägga mig redan nu. e superdupertrött .. (eller ett ord jag hade använt i bloggens början (för 13månader sen) kuktrött. inte likt mig å skriva nåt sånt men men.. :p även jag växer väl på ett år)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0