endast vagnar i tankarna

i sann sara-stil (allt ska fixas och hända NU) så har jag bestämt att jag ska ha en ny vagn. det är ju ofta en hel del veckors leveranstid på sånna. hade gärna köpt en begagnad men de finns inga på blocket alls å vart annars ska man få tag i nån?
a ja .. har planer på torsdag att åka runt å klämma lite på vagnar på barnens hus annars blir de en babytravel jogger igen. ska ju ändå till nya jobbet å skriva papper så jag e redan ute å åker.

har läst en massa trådar på forum och tror jag vet vart jag står å vad jag letar efter.

e lite ledsen att behöva låna pengar just nu eftersom jag inte alls vet när jag kan lämna tillbaka pengarna .. :( men men, bara å bita ihop.

verkligen det enda i mitt huvud handlar om vagnar. indirekt om pengar såklart ..

å nu när jag har tänkt steget längre att jag ska ha en ny. vikken färg ska man ha? sånt e ju viktigt .. haha ..
a ja, nu ska jag lägga ner vagnarna tills på torsdag

Kommentarer
Postat av: Linda

Det där löser vi på torsdag du och jag.

2010-03-10 @ 08:18:45
URL: http://nurselinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0