bilder bilder bilder



körde igenom tvätten igår innan jag var till tandläkaren.

varför har jag aldrig fått "den enkla" varianden när jag skrapat tandsten femtielva gånger förr? ultraljud is the shit. 600:- kashing ..


blev en riktigt fin frukost idag, hambugaren med rostadlök, eller var de tvärt om? rostad lök med hambugare?


på dagen och på eftermiddagen har vi bara slappat ute. lekt i den nyinköpta 70krs poolen från biltema och mys på filt ute. :p i like, helt kravlöst.


han e ganska smal min grabb .. men söt :P



sen tröttnade leo å ville åka lite vagn .. (å mamman kom på att solen kanske skulle bränna överkroppen trots ihärdig smörjning så de blev en tröja på oxå)


leo tycker de e mycket intressant att smörja med solskydd. särskillt eftersom han får smörja mammas ansikte samtidigt. NP där inte.






måste lägga upp alla dessa bilder för eftermiddagen var underbar. :p FAST runt 17 blev han galen .. idag igen .. så var de igår oxå .. nej inte galen, bara trött .. 17 lixom ..
de har ju börjat med att han ska sova inne på dagis. om de inte blir bättre efter några dagar nästa vecka så måste jag säga till om att måste få sova ute igen.
han blir helt hysterisk och jag tappar tålamodet när ingenting får honom att lugna ner sig.

nyss la jag honom för natten (1830) men jag hör att han ligger å småsnackar lite men det e okej.
själv lugnar jag ner mig med popcorn, nutella och apelsinjos. :p



snart börjar helveteshelgen. jobb 15-20 imorgon, 8-18 på lördag och typ 9-18 på söndag .. kan inte de exakta tiderna men nåt sånt .. men men .. bättre å förstöra en hel helg en gång än massa helger bara en dag. plus att de e ju riktigt bra betalt på helgen .. we like .. en hel-helgdag blir 2-2.5 vanlig dag i betalning.

jaja ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0