kalasbra!

sådär ja

just nu känner jag mig lite nervös. jag har ju inte varit på ett dagis på 20 år.. känns helt galet spännande! och jag vet att de kommer gå så himla bra.



i övrigt så har helgen bjudit på ett riktigt lyckat kalas för ettåringen, ett misslyckad mcdonalds-besök och massa mys.




små bilderna från kalaset å den stora från morgonen


tack för alla kanonbra presenter leo fick! det blev en kanon blandning mellan leksaker å nyttosaker ju! we like!

å förrsten, e de inte häftigt när barn ger barn presenter. när de e egengjorda och genomtänkta. finns ju inget bättre för då har ju det givande barnet haft i åtanke att glädja nån annan med sitt verk.




nu ska jag käka lite kakor från kalaset igår å sen se på "en annan del av köping" å sen sova. i morgon e ju första gången på 1½år jag har en tid att passa på morgonen. wish us luck!

puss!

Kommentarer
Postat av: cissi

Mysiga bilder!! :-)

Lycka till imorgon, men det går nog jättebra!

2010-01-17 @ 21:48:14
URL: http://cissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0