nej de gick åt helvete

japp ..
på första dagen går man igenom lite administrativa saker så som lön och villkor. under detta samtal tar jag upp att jag vill sluta 1 timme tidigare 4 dagar i veckan. alltså 1530 i stället för 1630 mån-tors. men nej. de gick inte. då förlängs inte min anställning. anställningsformen är projektanställning så de e helt lagligt även om man som förälder får gå ner på 75%.
de e ju bara för dem att inte förlänga precis som de gjorde.

då e de bara arbetsförmedlingen kvar och 3 månader utan inkomst innan jag ens får a-kassa.

så om de e nån som e intresserad så kan jag skicka mitt kontonummer om nån vill ge ett bidrag. haha ..


nu vet ni hur de ligger till iaf. utan att säga direkt mkt

(dock så var de jävligt roligt att jobba där, de timmarna de blev)

Kommentarer
Postat av: cissi

Men vadå?! Tog de bort jobbet helt?? Taskigt!!

Men typiskt dessa ringbolag, de har ju inga kolektivavtal mm. Så det är klart de inte lyssnar på det örat. Men ändå!! HUr länge fick du jobba?

2010-02-09 @ 20:50:15
URL: http://cissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0