nu e de helg

igår hade vi en ganska mysig dag.
leo var superduper trött redan kl 9 så han fick lägga sig och sova middag då. de löste sig ganska smidigt. jag låg på soffan å kollade på datorn å halvsov. sen städade vi hela huset eftersom jag tappat bort min klocka som förövrigt låg där jag brukar lägga den .. dumma jag, men städat fick jag hemma iaf. haha .. :P

sen drog vi iväg till mormor och för att vara lite ute i snön .. :p jag somnade i stolen i solen för att sedan helt nyvaket åka till jobbet.

jag vet att jag tjatar men jag trivs så himla bra på jobbet ja. visst, jag har ALLTID ont i ryggen när jag åker därifrån men de gööööör inget. e så himla skönt att känna att jag kan försörja mig själv igen. jag hatar att leva på bidrag. nu har jag fortfarande bostadsbidraget men de beror ju på att min lön e så låg och att jag jobbar bara halvtid fast de blir nog mer över sommaren iaf och då skippar jag bostadsbidraget. :p



nu ska jag åka hem till mamma och hämta leo eller jag ska hänga där oxå för jag behöver verkligen färga mitt hår. skulle behövt ha gjort det för 1½månad sen men de har inte blitt av bara .. men nu e de dax.
på vägen dit ska jag stanna å köpa en ny flaska till leo och skavsårsplåster som jag ska svänga förbi estraden med.

men prick nu ska jag lägga ner datorn å gå å tvätta håret så jag slipper duscha 2 ggr hemma hos mamma å pappa. redo för färgen.



nån som ser leos rumpa på bilden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0