bilder bilder bilder

nu blir de MASSA bilder igen!

hade fått brev från mackmyra whiskey när jag kom hem. spännande!


inbjudan till bröllop hade jag oxå. nu e de bara att försöka trixa ihop sommaren. får se om jag ens kan vara ledig från jobbet eller om jag har nåt jobb ens. (kattfoten ingår INTE i dekorationen)


hittade två bilder hemma hos mamma å pappa. 3 dagar och nyligen hemkommen från BB och 11månader på julafton. skillnad??



idag var maten populär hos fler än leo.


ett bad efter den mumsiga maten. i tvättstugan. :p



sammanbiten jag i solen i eftermiddags


en glad leo fredagen innan vi åkte till fjällen (dvs ca en vecka sen)


vi var ju å åkte buss samma fredag som ovan och här var en bild från när vi satt på bussen. mäkta kul att kolla ut tyckte lillen. OCH att trycka på knappen (skymtar nere till höger)



detta är en klassiker i våran familj men ingen som kan förklara den. nån här som vet vad som gäller egentligen? vart parkerar handikapp och vart går å cyklar man? eller .. vad menas egetnligen?



min första kommentar när jag såg denna bild var: e detta verkligen leo? jo de e ju de. ser lite annorlunda ut på nåt sätt.







har laddat upp nåt klipp på youtube som kommer här ganska snart men den som e nyfiken kan ju kolla in redan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0