sälen

då ska vi se om vi orkar oss på lite bilder iaf. tar så himla lång tid (å mkt tålamod) för att ladda upp bilder när jag tagit med kameran istället för telefon. a ja .. here it comes.




morfar å bäbis på väg upp på ett blåsigt fjäll




bäbis har kommit på att de bästa som finns i livet e att stå


halva sara i norge å halva i sverige.


sen började det snöa


å snöa


sen landade sara i en bäck

det var en kort update på halvveckan. i morgon bitti blir de ÖF igen å försöka packa upp oxå.



just nu ligger bäbis å sover, jag e precis klar med bilduppladdningen och käkar i stället chips, sina ligger bredvid mig i soffan och love ligger 5cm från mitt huvud på soffans ryggstöd. blir nog tandborstning när som helst och sen teve. tror jag ska kolla på "dagens man" på 4plus bara för att de lät så himla dåligt.


see yah

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ja kissarna var väldigt kelsjuka när man var där :-)

Gjorde lite snabba drag med din dammsugare igår, i hallen och i v-rummet. Love hade lämnat massa päls i soffan oxå, vet inte riktigt vad hon hade gjort.

Hoppas ni hade en kanontripp :-) Kul med snö oxå!!

2009-09-30 @ 23:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0