vad gööööööööööör jag?

asså vad har hänt med mig?
stod i duschen (ej väsentligt) och bestämde mig att ringa till leos farmor.
får ju inget svar från carl så jag ringde. shit vad nervös jag var.
undra vad hon trodde egentligen. ett ex till carl ringer å säger att han e pappa. undra om hon känner sig besviken på honom för att de inte var han som berättade. e ju inte så att jag inte givit honom chansen att berätta heller. till å med carls bror vet ju om de, men de vågade jag inte säga.
shit, det känns helt overkligt. å undra hur arg carl kommer vara på mig nu ..

fast jag måste säga, lite av min ångest av släppt nu. känns bra att hon vet iaf. det kan ju inte bli sämre än vad det e. alltså, nu har farmorn ingen kontakt å hon kan välja att fortsätta ha det så. annars kanske hon väljer att ha kontakt och de e ju bara plus.
det spelar ingen roll egetnligen eftersom hon bor så långt bort men för mig var de iaf viktigt att hon fick reda på bäbis.

btw så sa jag inte om bäbis var tjej eller kille (å heller inte vad han hette dårå) å hon fråga heller inte :p hon var väl så chockad :P haha


Carl, Jag och Oscar (Carls bror)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0