tanke

så besikta bilen och besöka sara e klart!
allt gick bra :p hihi



såg en lokalkändis på besiktningen, även sånna måste ju besikta bilen.. haha

sen tänkte jag på min kära blogg när jag stod å väntade utanför bilprovningen. jag har numera 38-40 unika träffar VARJE dag. har haft det ca2½vecka så jag antar att de håller i sig .. shit, vikka e de egentligen som e så intresserade av mitt liv .. å undra hur många de e som inte känner mig alls som läser .. kanske till å med folk som bor jättelångt bort ..
ganska spännande ju att tänka på :p
hihi

bäbis lunchvägrade frikadeller och gröntmos (potatismos med ärtor i) så de blev en bruk med frukt istället ..



tycker för övrigt de e väldigt kul att komma iväg för att träffa andra bäbisar helt kravlöst. alltså inte göra nåt. låta bäbis leka med nya leksaker och bara snacka i övrigt ..

a ja .. ska jag orka ta itu med disken nu eller ska den få vänta tills imorgonbitti? vi får se .. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0