stöd tack ..

nu skickade jag följande medelande till leos pappa. shit vad nervös jag blev .. undra varför? för att jag inte vill stöta mig med honom? eller för jag e nervös på svaret? a ja ..
hoppas att han svarar iaf annars tänkte jag ringa honom nästa helg .. shit, ringa .. har ju inte pratat på telefon på ett år typ .. uuuuhh ..


hej!
jag har tänkt å tänkt å tänkt .. har du berättat för din mamma om leo ännu?
tycker ju att hon ska få chansen att veta om honom iaf sen får hon välja själv om hon vill ha kontakt med honom eller inte. nu blir de ju så att du väljer åt henne, om hon nu inte vet.
sen har ju leo rätt till sin farmor oxå.


i alla fall så e min plan att ta med en kompis (julia ställer du upp?) när jag e i arvika nästa gång å gå förbi farmorns hus .. de blir innan jul iaf ..
kompisen ska vara där för stöd så jag inte svimmar eller dylikt .. haha .. kommer ju skita på mig den dagen ..
varför tär det så hårt på mig? a ja .. åter till dagens bestyr: ingenting! haha

Kommentarer
Postat av: Julia

I´ll be there!

2009-10-15 @ 16:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0