bra dag!

idag har jag en bra dag!
kände de redan från i natt .. :P

skaffade mig lite barnvakt på kort varsel för att få utlopp för massa bra energi som jag tänker göra av med de timmarna jag har barnvakt! :P hehe

å känner jag mig själv rätt (å de e klart jag gör, vem skulle annars göra det?) så e jag HELT slutkörd ikväll .. men de gör inget för mamma å pappa kommer hit å lagar mat. fisk!!! mums!!!

nu kom posten! sara springer ut å kollar om hon fått nå kul! (=inga räkningar)


Jag leker modeblogg och lägger upp en bild på dagens outfit!
Byxor-Cubus
Skjorta-KappAhl
Tröja-Dret gammal och förliten, kanske från vera moda :P
på fötterna sitter mammas stickade sockar och håret e lockat med OBHnordicas chillilocktång.
Okej om in inte inser ironin så känner ni inte mig :P haha
å andra sidan e allt jag skrev sant, in i minsta detalj :P

nu posten!

Kommentarer
Postat av: julia

Haha...jag tänkte fråga var du köpt skjortan för den var fiiiin!

2009-10-28 @ 13:26:23
Postat av: sara

skjortan har en galen huva på sig. såg helt galet ut när den hängde på galgen å skulle mest prova den på skoj :p men de var kanonfin när den kom på så de blev en hit! :P

2009-10-28 @ 15:01:21
URL: http://saraochleo.blogg.se/
Postat av: Cissi

Så snyggt!! :-) A like the shirt! Du ser, ibland ska mn bli lite wild and crazy och prova "skumma" saker :-)

2009-10-28 @ 21:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0