tidsfördriv

idag har jag hunnit en sväng till valbo redan.
bäbis skrek å skrek å skrek när vi var på kappahl haha .. då hade vi redan varit på HM och köpt strumpor till fisen och 2 bas t-shirtar till mig.
på kappahl blev de 3 kortärmade bodys varav en pike! love <3 sen till gallerix att köpa en sån studentensak till frida (hoppas hon inte läser detta nu)
sen somnade fisen när jag var påväg ut så då passade jag på att gå till JC för jag behöver ju verkligen verkligen ett par jeans. har några kriterier på jeans oxå typ ljusa, smala ben och normal midja.
de var 3 killar som jobbade och jag bad en om hjälp. han gick igenom typ hela sortimentet och jag fick prova. provade säkert 15par jeans. när han gav upp så tog en av de andra killarna vid å letade fram fler byxor. typ inga ljusa alls men jag provade tillslut hela sortimentet!!! 45 min senare vaknade bäbis å fortfarande inga jeans som satt bra. suck .. så vi gav upp :( :( :(
känn väldigt surt då jag var sugen och motiverad att spendera ett antal hungralappar, kanske till å med 1000kr på ett par jeans nu. men men .. en annan gång.
köpte även på mig lite kattgodis för de börjar ta slut.





har börjat prata i telefon nu oxå. de e väldigt olika mig måste jag säga. men men .. de e väl ok iaf.
ikväll blir de trångt i sängen .. på gott å ont

Kommentarer
Postat av: Cissi

Usch jag avskyr att prova jeans!! Och särskilt om man inte hittar ngt. Synd :-(



Trångt i sängen??? ;-)

//Cissi

2009-05-28 @ 23:23:02
Postat av: Sara

jag fick ju hjälp oxå men inget satt ju bra. suck suck

2009-05-29 @ 21:35:37
URL: http://saraochleo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0