De blir en dag på ..

Järvzoo!



Fisen skötte sig UTMÄRKT i bilen. Sov ca 30min å de tog lite drygt 2h upp med några stopp på vägen. Käkade världens godaste macka från OK/Q8.


Åkte volvo! Jag veeet, jag satte mig frivilligt i en volvo. till å med med glädje idag :P hehe


Dagen började förresten med att de var VÄRLDENS bästa väder ute. Och jag vaknade upp bredvid VÄRLDENS bästa unge. Haft en kanonnatt verkligen. Förberedde allt inför dagen igår så att jag skulle slippa tänka så mkt på sånt idag på morgonen och tack för de. de e skönt.

Entren                          Älg                                Myskoxe (mysko-oxe)


Fisen fick åka vagn och sitta i bärselen. Funkade kanon!


Björn                             Varg bakom gren :-)





Sällskapet var kanon!


Asså de här var fan den bästa dagen på väääääääldigt länge. kunde inte bli bättre. snäll unge, trevligt sällskap, rolig biltur ( ;) ), motion, att vara utomhus och att komma iväg lite hemifrån!

ville verkligen inte att dagen skulle ta slut. åååå .. jag vill igen!! å igen!!! så himla bra mår jag nu. börjar faktiskt å grina nu när jag ser tillbaka på dagen för den var så fruktandsvärt bra!!!! den här kommer jag leva på läääänge. men vad kan toppa de?
jag vill bara sjunga å dansa nu. å grina å skrika (glädjetjut såklart) haha .. men bäbis sover och tvätten ska hängas å jag ska plocka upp alla saker vi hade med oss å försöka få lite ordning i tvättrum och badrum så än kan jag inte bara glädjas, jaja, jävla glädjedödare .. haha .. men de göööööööööööööööör inget för jag e lycklig! just idag!

Kommentarer
Postat av: Sara Mälby

Härligt!:) Kul att höra att du/ni mår så bra. Kram!

2009-05-24 @ 21:08:17
URL: http://saramg.blogg.se/
Postat av: Cissi

Låter som en riktig kanondag!!! :-)

2009-05-28 @ 23:26:16
Postat av: Sara

ja jag kommer tänka tillbaka på denna dag som en av de bästa nånsin

2009-05-29 @ 21:37:44
URL: http://saraochleo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0